Contact met EA
Inhoudsopgave
- Email sturen
- Telefoonnummers
- Origin Fout-rapportage
Email sturen
Via deze pagina kan je contact opnemen met EA of een antwoord op je vraag zoeken: https://help.ea.com/nl/
Bijvoorbeeld:
Bijvoorbeeld:
- Hulp met een game.
- Selecteer De Sims 3 of De Sims 4.
- Dan kan je desgewenst een platform en onderwerp selecteren en het filter gebruiken om te zoeken naar een antwoord op jouw vraag.
- Staat het er niet tussen of kan je het niet vinden, helemaal onderaan staat Neem contact met ons op.
- Dan moet je een aantal vragen beantwoorden en inloggen op je Origin account zodat de vraag verstuurd kan worden.
- Je kan natuurlijk ook meteen inloggen op je Origin account: https://connect.origin.com/nl/login
- Mogelijk moet je het vakje "Onthouden" aanvinken om succesvol in te loggen.
- Inloggen kan met hetzelfde email en wachtwoord als dat je gebruikt om in te loggen op het officiële De Sims forum.
- Rechts bovenin is een tabblad EA help met contactgegevens.
- Dan volgen een paar vragen wat er uiteindelijk toe leidt dat je een email naar EA kan sturen of kan bellen.
Telefoonnummers
- Vanuit Nederland: 020 - 808 32 19 (lokaal tarief)
- Vanuit België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Bereikbaar EA Helpdesk: maandag t/m vrijdag 12.00 - 21.00
Origin Fout-rapportage
In Origin kun je ook een Fout-rapportage sturen via de optie Help bovenaan het venster. Ik heb geen ervaring hiermee dus ik weet niet of dit je spelpropblemen oplost maar je kunt het allicht proberen. Het ticketnummer vul je alleen in als je een ticket hebt openstaan bij Customer Support. Er zijn veel categorieën om uit te kiezen: Achievements,
Chat/vriendenlijst, Cloudopslag, Crash/Vastloper, Games downloaden, Game-updates, Gamens installeren vanaf schijven, Games starten, Origin starten, Aanmelden. Mijn account/profiel, Offline-modus, Origin Client-updates, Origin in-game, Origin Store, Productcode inwisselen, Registratie, Games repareren, Games verwijderen of Anders.
Nogmaals, ik weet niet of dit iets oplost aangezien dit bij de opmerking staat (kans bestaat dat ze je naar het De Sims Forum doorverwijzen, afhankelijk van het probleem):
Chat/vriendenlijst, Cloudopslag, Crash/Vastloper, Games downloaden, Game-updates, Gamens installeren vanaf schijven, Games starten, Origin starten, Aanmelden. Mijn account/profiel, Offline-modus, Origin Client-updates, Origin in-game, Origin Store, Productcode inwisselen, Registratie, Games repareren, Games verwijderen of Anders.
Nogmaals, ik weet niet of dit iets oplost aangezien dit bij de opmerking staat (kans bestaat dat ze je naar het De Sims Forum doorverwijzen, afhankelijk van het probleem):
Opmerking: De gegevens die je ons stuurt helpen ons problemen op te lossen, maar ze openen geen Origin Help-verzoek over jouw specifieke probleem. Bezoek voor nadere ondersteuning help.origin.com.